6.2.11

Outfit


Outfit i dag! :D

Ser egentlig kjemperedd og feit ut, men det er bare sexy, så det gjør ingenting <3

I går hadde jeg PAAAARTTTTIIII!!!!! Kjempe hardcore med cupcakes og brus, YOOOO !!
jajajja, mine kule venner, IS, Elias, OK, og Oskar sov over. M sov ikke over, jeg har glemt hvorfor. Vi var på chatroulette typ hele tiden! Vi la oss ca fire og våkna åtte eller ni i dag tidlig. Så jeg er litt kjempetrøtt nå! Selv om jeg sovnet på sofaen etter at alle hadde gått..
NEI! Etter at alle hadde gått, så sminket jeg meg og tok på klær BARE for å ta ett outfit bilde! Fuckass... tragisk liv, ja <3

OGOGOGOGOG, dere? jeg tok det mest awesome bildet på fredag! Omg KISS - legendene!!   Zia hadde på KISS t-skjorte!! Elsker den skjorta, skal stjele den en gang!
ComaWhite
Sånn! PENT BILDE!

Jojojojo, jeg hører på Bon Jovi nå, suprised? NO!
Skal svare på spørsmålsrunden i morgen, eller senere i dag blir det vel, whatever..

1 kommentar:

All reklamering for egen blogg blir slettet!!