6.2.11

Ting som irriterer meg

1. Når noen fargelegger en tegning! Uch, HATER fargede tegninger, FARGEN ØDELEGGER! Sorthvitt er bedre..

2. Når noen skriver sånn på bliggen sin: "Hei, jeg er er rar og...", "Jeg er rar, vet, ehhehe" - Fleste som sier det er enten 9 år, eller veldig veldig tragiske..

3. Bilder som er tatt underifra, liksom, sånn hvor man ser ned på kameraet! Øsjj, ingen ser bra ut i den vinkelen!


4. Når folk skriver "..." eller ":/" på facebooken sin og alle kommenterer "hva har skjedd pus? Chat?"

5. At jeg må vente helt til neste fredag for å se neste episode av Yumekui Merry!

6. Når jeg går tom for Dream Is..

7. Når det er noe jeg ikke forstår på skolen og lærerene blir sure på meg.

8. Når Youtube er treig..

9. Når jeg laster opp video på Youtube og når jeg er på 99% så failer det..

10. At alle på facebook skriver at de savner så mye å være lite å gå i barnehagen...PSHHH!! Var jo ikke en gang lov å tisse uten at noen skulle abslutt være med inn!!..


Så om du noen gang vil bli min venn, IKKE gjør noe av det som står over her.

Nå skal jeg spille Sims <3 <3 <3

3 kommentarer:

  1. Siri, it`s too late! :o Sitt allerede å fargelegg alle dessa figuran på detta sex og samliv heftet i RLE!! :D

    SvarSlett
  2. hahahah du er rå ass!
    enig med det ... og :/ på face. alt på face irriterer meg egentlig. Alle de stygge gruppene "boy: blablabla, Girl: blablabla, HVEM BRYR SEG.

    SvarSlett

All reklamering for egen blogg blir slettet!!