8.2.11

Wang Ping

I dag har jeg intervjuet den berømte malere, fotografen og kalligraf Wang Ping fra Kina, kjent over hele verden. Hun er har sin første utstilling i Norge noen sinne, her, tenk da, her i denne lille bugda her. Jeg føler meg så heldig som fikk avtalt intervju med henne!
 
Å møte Wang Ping i dag var så fantastisk. Hun er så intelligent og også en kjempeflink fotograf, maler, kalligraf og hun har også stor sans for humor! Hun er virkelig inspirerende! Og hun er jo bare helt kjempesøt!
Når jeg skal skrive artikkelen i skoleavisa må jeg være kjempenøye med den!! Jeg vil alt skal være perfekt fordi hun ønsket å lese den hun også.
Jeg møter henne fredag igjen, kan ikke vente!

Hun signerte dette bildet som hun har laget for meg, det står: "Til Siri, håper jeg du har en god fremtid. Gjør ditt beste. Wang Ping..."
Det betyr mye for meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

All reklamering for egen blogg blir slettet!!